Esti ceea ce mananci – 50 de alimente sanatoase

Autor

Astazi, mult mai puţine vitamine şi minerale naturale ajung pe masa noastra ,decât in urma cu 10-20-50 de ani ,consumul a scazut la fel de mult si la  legume, fructe, vitamine si minerale. Prin urmare, în primul rând să fiţi atenţi la ce mancati pentru că este mult mai natural sa mancati fruste si legume cultivate, crescute cat mai natural. Dacă poţi, manaca de trei ori pe zi de fructe si legume crude, conţinutul lor antioxidant este foarte mare. Pe de altă parte – mai ales în timpul iernii – anumite vitamine şi oligoelemente,sunt  suplimente alimentare pentru a compensa deficitul.
Nemuritoare sunt legumele si fructele….  

50 de Alimente sanatoase :

 

Amarant

Una dintre cele mai vechi plante cultivate. Semintele de “cereale amarant” au fost recoltate de catre triburile Aztec si Inca din America Centrala de Sud unde este cultivata ca o cereala.

Conţine o proporţie ridicată de aminoacizi esenţiali şi bogate in fibre. Acesta scade nivelul de colesterol, în plus au calciu şi magneziu.

 

Ananas

Bogat in vitamina  C şi E ,  potasiu, magneziu şi fosfor. Arde grasimile  şi imbunatateste de starea de spirit.

Caisele

Bogate in minerale, mai ales in magneziu si vitamine. El ajută la formarea sângelui  ,protejează membranele mucoasele, îmbunătăţeste vederiea, tonifica sistemul cardiovascular  pentru tine.

Drojdie de bere

Mai mult de jumătate din aminoacizi le contine drojdia de bere. Bun in îngrijirea corporală este, de asemenea, foarte util atunci când ai acnee eczeme, erupţii cutanate şi poate fi de asemenea, utilizat împotriva caderii parului .

Broccoli

Putine calorii, dar mai multe vitamine la 100 g  DZR de vitamina C pe zi, pentru a acoperi jumătate din nevoile organismului. Conţinutul de caroten previne  accidentele vasculare cerebrale şi a întreruperilor circulatorii.

Mure

Conţinut  de flavinoide  ne ajuta  sistemul imunitar, protejeaza peretii vaselor de sange, scade tensiunea arterială şi  previne cancerul.

Hrişcă

Bogat in potasiu, fier şi susţine producerea unui hormon numit melatonina, care este responsabil pentru un somn bun.

Ou

O sursa ideala de proteine, care conţine   lecitină şi reduce nivelul de colesterol din organism .

Căpşunele

Bogate în vitamina C, anti-bacterian , acid folic şi conţinut de fier ajuta  la reînnoirea celulelor .

Smochine

Au un efect benefic,excelent pentru restabilirea  echilibrului acido-bazic, neutralizeaza acidul gastric produs in exces  de stomac , in dieta este un element important.

Grapefruit

Este  numit ucigaş de calorii in dieta, diuretic, detoxifiant, stimuleaza celulele rosii din sange si acopera DZR de vitamina C  si vitamina A

Varză

Ideal pentru oamenii forţaţi să facă o dieta  fără o sursă de proteine, care are de asemenea un continut caloric ridicat, este modul ideal de a preveni osteoporoza . Semintele de chimion sunt mai usor de digerat.

Ovăz

Pacienţii cu o dieta care  nu inpovareaza corpul şi multa  energie. Pre vine cancerul prin efectele  care  au fost atribuite lui.

Quargel Harz brânză

30% proteine ​​şi doar 0,5% din grăsime. Diverse diete cu calorii putine ,dieta  ideala. Conţinut ridicat de calciu intareste oasele.

Arahide

Acestea reduc nivelul de colesterol, contin grăsimi nesaturate, 60% şi 16% din proteine ,caloriile cresc daca se consuma mai mult decat o mana de arahide.

Afine

Bogate in fibre, reduce inflamaţia în probleme stomatologice, stomacului şi intestinale, dar de asemenea, excelent in  flatulenta  si detoxifierea sangelui.

Zmeură

Bogata in minerale (magneziu, calciu, potasiu), protejeaza  vasele de sânge capilare. Un bun anti-inflamator, precum si intareste părul şi unghiile .

Mei

Printre multe efecte pozitive il  poate constitui in mod deosebit  piele uscată, părul şi unghiile, conţinutul de fluor din smalţul dinţilor este protejată. Cu un pH alcalin este bun si pus  în valoare cand este  consumat in mod regulat. Fără gluten.

Ghimbir

Acesta reglementează  nivelul de acidal stomacului şi producţia de bila  , bun in răul de mişcare , anti-inflamator, protejeaza vasele de sange si nervi.

Coacăz

Continut  ridicat in vitamina C, dar, de asemenea este bun pentru prevenirea cancerului, reducerea colesterolului si a tensiunii arteriale .

Urzica

Ridicat în vitamine, minerale, precum şi conţinutul de fibre este  pe lista care protejează prostata.

Kamut

Kamut e un grau special, cultivat de egipteni din timpuri stravechi. Cu gust de unt ,reduce colesterolul si tensiunea arteriala,  bogate in fibre care ajuta la digestie folositor in constipaţie.

Sfeclă

La 100 de grame de sfecla,se înregistrează 11 grame de beta-caroten, care  regenerează nervi de la nivelul ochiului, creierului şi a celulelor nervoase  a membranei , dar si un  bun in reglarea tranzitului intestinal este excelent in constipaţie .

Năut

Saturaţie maxima, prin urmare o dieta ideală. Seminţe bogate în proteine ​​pentru a proteja flora digestiva şi creşterea nivelurilor de zahăr din sânge în mod constant. Nu mancati prea mult  ca  produce ameţeli sau poata să apară greaţă.

Pâine integrală de grâu, 100 g

Fibre de trei ori mai multe decât pâinea albă la aceeasi greutate, bogate in potasiu, magneziu, fier şi scade nivelul colesterolului pe termen lung si da senzatia de satietate.

Usturoi

Este anti-bacterian, poata alunga virusuri si paraziti intestinali. Împotriva herpesului  şi fungicidelor cutanate pentru care merita incercat. În plus, intareste sistemul imunitar, scade tensiunea arterială şi se presupune ca are posibilitatea de a preveni răspândirea celulelor canceroase.

Dovleac

Conţinut ridicat de potasiu este contraindicat in DIALIZA rinichilor .Bun pentru  vedere, elasticitatea mucoaselor şi proprietăţile sale  metabolice, vitamina D joacă un rol pozitiv în producţia de hormoni diferiti.

Somon

Continut ridicat de Omega-3 acizi graşi, care păstrează proaspăt celulel nervoase din creier, previne  boala Alzheimer, si creste productia de celule stem.

Seminţe de in

Uleiul  fabricat din in , reduce colesterolul si protejeaza fauna intestinala. Consumat in fiecare zi, una sau două seminte ce poat fi mancate, sau uleiul una sau doua lingurite amestecat cu iaurt sau cereale pentru un tranzit intestinal rapid.

Linte

Bogate in proteine, zinc, potasiu, magneziu şi fosforl. Aceasta susţine functia musculare şi a sistemului imunitar.

Nuci de Macadamia

82 la suta de acizi graşi nesaturaţi, care ajuta la reducerea colesterolului. Conţinut de minerale indicat in sistemul cardiovascular îmbunătăţeşte  reînnoirea celulară. Rata ridicată de calorii consumate.

Migdale

Sursă foarte ridicata de proteine, care susţine funcţia creierului şi reduce colesterolul. Acesta imbunatateste circulatia sangelui.

Mango

Fructe exotice, care se aseamana cu  un măr- prun. Folosit ca antibiotice si pentru consolidarea sistemului imunitar cu un efect remarcabil.

Papaya

In dieta pentru excesul de greutate, tensiune arterială ridicată, ateroscleroza,  alergii, constipaţie, infecţii, herpes, probleme cu inima şi a florei intestinale in  medicina alternativa antidepresiv şi ajută la digestie.

Quinoa

Ca şi seminţele de mei au un  conţinut ridicat de proteine ​​a idealul mancarurilor vegetariene, dar cu  gluten cei cu intoleranţă pot manca 100 de grame suficient pentru a acoperi necesitatile de fier.

Para, nuci de Brazilia

Bogate în seleniu ajuta la  prevenirea cancerului ,contine fosfor, potasiu, calciu, magneziu, zinc, fier şi proteine ​​.

Ulei de rapiţă

Scade nivelul  de colesterol rău şi să ridice nivelul de colesterol bun. Previne atacul de cord si accidentele vascular cerebrale.

Orez brun

Un produs solubil bogat  in grasimi si vitamine,  fără gluten, cei care sufera de alergii il pot încerca.

Secară

Bogate in acizi, fibre, acizi graşi esenţiali (lizină, Theorin, metionina) pentru a consolida sistemul imunitar.

Sfeclă

Continut ridicat minerale,de fier şi acid folic, ajută  şi întăreşte sistemul imunitar Antibacterian,previne aparitia cancerului.

Varză roşie

Conţinut ridicat de fibre permite curăţarea intestinelor. În plus, previne cancerul, precum cu proprietăţi asupra sistemului digestiv atunci când este mâncat împreună cu chimen.

Cicoare

Bogat in potasiu, fier şi vitamina C, acid folic .

Susan

Scade natural tensiunea arteriala. Ofera un strat protector pentru  stomac şi intestine.

Soia

Contine  cei 20 de aminoacizi, din care opt pe care corpul uman  nu  ii poate produce, reduce tensiunea arteriala şi ameliorareaza simptomelor menopauzei .

Seminte de floarea soarelui

Contin acizi graşi nesaturaţi, ceea ce duce la efectul de scădere a tensiunii arteriale, acestea protejează sistemul cardiovascular şi ajută la prevenirea inflamatia gingiilor.

Stevia

Stevia este o planta dulce, mult mai dulce decat zaharul – dar nu gustul este motivul pentru care este clasificata ca fiind un supraaliment.Aceasta are capacitatea de a regla nivelul zaharului in sange (glicemia), de a infrana pofta de dulciuri si a tempera senzatia acuta de foame, fiind eficienta pentru cei care sufera de diabet sau hipoglicemie. Stevia este excelenta pentru stimularea energiei mentale si fizice si poate chiar opri bacteriile care determina cariile dentare.

Tomată

Aceasta protejează împotriva cancerului activează productia de  sperma, în plus este un diuretic, scade tensiunea arterială. Tomatele  verzi ce nu sunt coapte , consumate au un grad ridicat de  solanina, ce provoacă greaţă.

Prune uscate

Incetineste  procesul de îmbătrânirea avand vitamine si minerale ,aduce un aport adecvat de lichide ,este ideal pentru un laxativ.

Nucile

Continut ridicat de vitamina B folositor la  întreţinerea creierului . În plus, conţine, de asemenea omega-3 acizi graşi, care este bun pentru bolile cardiovasculare.

Nap

Bogata in minerale si vitamine,cu continut ridicat de fibre oferă o senzaţie de plenitudine, care ajută la dieta noastră. Sprijină  detoxifierea organismului, precum şi efectul preventiv impotriva cancerul .

Raţionament

Aceste alimente au fost alese astfel încât oamenii sa aiba  acces şi pentru a le consuma mod regulat . Produsele lactate se datorează  brânzei Harz, deoarece unii oamenii sunt alergici la laptele de origine animala de aceea este  exclus  din categoriile de produse alimentare sanatoase. Din motive similare, a fost introdus mai multe alimente fara gluten, gluten pentru cei cu  intoleranţă din cauza unor  dificultăţi serioase din cauza regim alimentar variat.

comment closed

advertise

Subscription

You can subscribe by e-mail to receive news updates and breaking stories.

CATEGORII

Reclama Etarget

trafic

Nana Stil un site cu stil

Google+