MIC DEJUN CU NUMAI 500 DE CALORII ! dejun

Autor

Placinta de legume – 440 calorii

Ingrediente :
Un cartof mare 3 morcovi mediiun dovlecel mic200 grame pastai100 grame conopida taiata marunt100 grame broccoli taiat maruntjumatate lingurita patrunjel uscat300 grame spanac congelat300 mililitri supa de legumeo lingurita frunze tarhon700 grame faina jumatate lingurita sare250 grame margarina de soia, slaba2 cani de apa
Portii: 8
Mod de preparare:
Prima data de pregatesc foile de placinta.Se amesteca 2 cani de faina,sare si margarina si se framanta pana cand aluatul devine faramicios.Se amesteca cu jumatate de cana de apa apoi se framanta. Aluatul se imparte in doua. Fiecare parte se intinde bine, apoi se aseaza intr-o tava de placinta, unsa cu grasime. Legumele se prajesc pana devin crocante.Spanacul se fierbe separat apoi se scurge. Pentru sos se toarna supa de legume intr-o oala, se adauga condimentele si restul de faina in ploaie pana cand fiertura incepe sa se ingroase.Se poate adauga lapte degresat sau smantana cu un continut scazut in calorii.Se prajesc legumele, dupa care se intind pe foia de placinta, se adauga sosul si la final spanacul.Deasupra se intinde cealalta foaie de placinta si se coace la 200 grade celsius timp de 45 de minute pana cand se rumeneste.
Omleta cu cremwursti, pe paine – 450 calmic dejun
Ingrediente:
4-6 felii de paine integrala sau dietetica350 grame cremwursti450 grame cascaval6 oua medii400 mililitri lapte degresato lingura mustar
Portii: 6
Preparare:
Se unge tigaia cu ulei de masline, dupa care se adauga painea. Peste feliile de paine se adauga cremwurstii taiati marunt si branza rasa.Intr-un castron se bat impreuna laptele, ouale si mustarul, dupa care se toarna peste feliile de paine. Se coace la 175 C, timp de 35-40 minute
Musli cu fructe si iaurt – 440 cal
Ingrediente:
50 grame branza de vaci 50 ml suc de fructe100 grame cereale cu fructe50 ml lapte
Portii: 1
Preparare :


Se amesteca intr-un castron branza de vaci pana devine mai moale, apoi se adauga cerealele si laptele.Se serveste cu capsuni proaspete si cu cateva feliute de portocale.
Foarte usor de preparat, rapid si satios.

Placinta cu carnati si spanac – 450 cal
Ingrediente:
O ceapa mare 500 grame carnati de porc sau cremwursti de pasare Cateva frunze de patrunjel 2 oua medii 200 grame branza proaspata de vaca, slaba in grasimi 200 grame branza mozzarella, rasa Un blat de placinta O conserva/ jumatate de pachet de spanac congelat
Portii: 4
Preparare:
Se incalzeste blatul de placinta. Se prajesc carnatii si ceapa, apoi se aseaza pe blatul de placinta. Spanacul se scurge si se amseteca cu branza proaspata si cu ouale. Mixtura rezultata se adauga peste ceapa si peste cremwursti, apoi totul se acopera cu o folie de aluminiu si se coace la 170 grade timp de 35-40 minute. Se lasa sa se raceasca timp de 10-15 minute dua care se taie in felii.
Poti manca fara grija: are doar 450 calorii si, in plus, micul dejun ar trebui sa fie cea mai consistenta masa a zilei.

POFTA BUNA …..va urma…Gustarea…

comment closed

advertise

Subscription

You can subscribe by e-mail to receive news updates and breaking stories.

CATEGORII

Reclama Etarget

trafic

Nana Stil un site cu stil

Google+